TİMM PRAD Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’ndeki öğrencilerimizi öncelikle sektörle iç içe tutmaya, sektörün ustalarını öğrencilerimizle buluşturmaya ve iş birliği içerisinde olmaya yönelik olarak çalışıyor.
TİMM PRAD'ın kaliteli yayınlarını takipte kal!
Doç. Dr. Hilal Özden Özdemir Çakır hocamızla çocuk kitapları üzerine keyifli bir söyleşi!
Öğrencileriyle, öğretim görevlisi arkadaşlarıyla, iş tutumuyla, ders anlatışı ve çalışma stiliyle kendi tarzını ortaya koyan; kendi isminden her zaman en doğru ve en güzel şekilde bahsettiren güzide insan Gözde Öymen ile kısa bir gününün özetini şimdi youtube kanalımızda.
Antik çağdan beri her zaman kendimizi belli etme, toplumda statü sahibi olabilme ve kendi kişiliğimizi belli edecek bir ünvana ihtiyaç duyarız. Maslow ihtiyaç hiyerarşinde de olduğu gibi fizyolojik ihtiyaçlar, güvenlik ihtiyaçları ve ait olma ve sevgi ihtiyacı geliyor. Ait olmaya duyulan güdümüz insanlığın en temel ihtiyaçları olarak benimsenmiş ve ruhumuzda zaten varolan bir güdümüzdür.
İstanbul Ticaret Üniversitesi öğretim görevlileri ve öğrencileri olarak yeni bebeğimizin ilk konuşma açılışınında da bölüm başkanımız Doç. Dr. Gülay Öztürk ile yapmak yakışırdı. Yepyeni bir heyecan ile ilk adımlarımıza başlıyor, bundan sonra da bizi takip etmenizi çok istiyoruz! Prad.ist’in ışıltısı hep üzerinizde olsun!
TİMM PRAD Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’ndeki öğrencilerimizi öncelikle sektörle iç içe tutmaya, sektörün ustalarını öğrencilerimizle buluşturmaya ve iş birliği içerisinde olmaya yönelik olarak çalışıyor.
TİMM PRAD yıl içerisinde Pradist bloğu, Instagram, Twitter ve YouTube üzerinde alan ile ilgili içerik paylaşımı yapılması, sektörel gelişmeleri yakından takip ederek kavramların doğru tanımlanması ve paylaşılması konusunda öncü olmaktadır. Reklam ve halkla ilişkiler ile ilgili yarışmalara ve insan kaynağına yönelik paylaşımlarda bulunmaktadır. Mart ayında geleneksel hale gelen Dijital Pazarlama İletişimi Günleri (Digidays) için sponsor bulma, programa katılacak konuklar hakkında destek olma, etkinlik organizasyon ve sosyal medyada duyurusu işlerini üstlenme vb. çalışmalarla akademik alanda öğrenilen bilgileri sektörel bilgilerle birleştiren bir yapıya sahiptir.
TİMM PRAD bölüm olarak protokolümüzün olduğu İlancılık Reklam Ajansı, 3P Ürün Yerleştirme Ajansı, Tribal Sahada Pazarlama Ajansı gibi ajanslarla iş birliği içinde olarak öğrencilerimize sektörel tecrübe kazandırma, staj yapma ve bu ajanslarda daimi çalışan olma fırsatı sunuyor. TİMM PRAD bünyesinde daimî çalıştığımız öğrenciler atölyemizde bu belirtilen alanlarda tecrübe kazanıyor, iş yapma disiplini ve sorumluluğu elde ediyor; kurduğumuz sektörel bağlantılar ve düzenlediğimiz etkinlikler aracılığı ile dört yılın sonunda sektörde iş sahibi olma şansına erişiyorlar.